ЧОМУ ВМІТИ СТОЯТИ НА ОДНІЙ НІЖЦІ ВАЖЛИВІШЕ, НІЖ ЗНАТИ АБЕТКУ
Тому що мозок дитини розвивається знизу догори:
Спочатку тілесний рівень — моторика, рівновага, координація і лише потім — абстрактне мислення, мова та академічні навички.
Якщо дитина в 3 роки добре знає абетку, але не може:
- стояти на одній нозі хоча б 3-5 секунд
- стрибати на двох ногах
- утримувати рівновагу на балансирі
- координувати рух рук і ніг - значить, мозок дитини ще не готовий до навчального навантаження.
Алфавіт у цьому випадку — просто завчений набір звуків, а не осмислена навичка читання та письма у майбутньому.
Стійке тіло = стійка увага, мова та мислення.
Тому спочатку розвиток через рух. І лише потім — літери та цифри.
Нехай дитина грає, стрибає, балансує та рухається як найбільше — це і є справжня «підготовка до школи».
⚠️ Норми стояння на одній нозі (за віком):
- 3-4 роки - 3-5 секунд
- 5-6 років - 8-10 секунд
- 7-8 років - 10-15 секунд і довше
Якщо дитина сильно відхиляється, «стрибає» на нозі або не може втриматися навіть кілька секунд – це маркер слабкої нейродинаміки та незрілості рухової системи.
А значить, мозок просто не справляється з утриманням тіла — дитині буде важко справлятися і з увагою, і з навчальними завданнями.
А зараз весела руханка " Я БАНАН"🍌🍌🍌🍌